Sunday, June 27, 2010

Moh lah kenal ngan binik saya!!!!


hahah merujuk kepada post yg lepas. aku akan ada binik baru kan? so ni la binik baru aku!!!


Belah tepi depan belakang skit.....

Belah depan sekali....


Belah tepi .....




Hahahah so korang yg jengok blog aku jek berpeluang melihat binik aku. Then ini jekla binik yg aku mampu kawen, yang brand len aku tak mampu...hahaha

so far ok lew binik aku yg nie. dalam dia pun besar, ngam2 ngan aku...then yg penting minyak save.....huhuhuhu

sebelom ni ramai yg menentang aku dan membuat haluan kiri menghasut suruh aku amek bini yg lebih besar. then ada aku kisah!!! aku ada vision aku sendiri dan planning aku sendirik hokey...then tau lah ape aku nak buat...hahahahah

then tgk la bini aku ni puas2..ni bini second...yg first aku tak carik lagi...hahaha yg tuh takleh tatap lah yek...hahahahah

1 comments:

Kamil Alta said...

comel la binik kau nih.. kim salam kat dia.. nnt aku kenal2 kan binik aku plak.. hahahaha!