Wednesday, June 23, 2010

hey nasik goreng!!

  • aku dah cam takleh handle seminggu dua nie...dah cam takleh nak suitable ngan hidup aku. tak tau nape. pegh elakkan meroyan je aku nie...

  • seminggu dua ni gak aku mengharap kan miracle terjadi. mintak lah dapat kerja yg sesuai ngan aku. sesuai ngan ape yang aku belajar masa dulu. ada 2 orang dah budak opis aku dah bernti, sorang dapat technician kat remaco dan sorang lagi sambung belajar UMP....huhuh tahniah untuk korang ber2...huhuhu

  • sebut pasal belajar. rindu plak aku nak belajar. kalo boleh nak gak capai tahap degree. erm so first target yg aku nak buat adalah MUET. erm insyaallah taun depan kot. dan pastu buat part time tuk bajo kot. mintak2 la aku dapat gomen ke, boleh buat fulltime dapat gaji separuh :) tapi tak mungkin la kot. huhuhuh

  • Love, relationship GF....erm aku rasa aku tak perlu kot benda2 cenggini. erm tak sesuai lagi la buat masa skarang dan takde luck hahaha. actually aku menyepai gak x aku. gila hebat dah ada bf baru. hahaha bagus la moga bahagia lah gamak nye ye. Aku nak try gak carik satu, tapi malas plak....nanti2 la..

  • ape yg terjadik kat tempat kerja skang ni pun dah bosan, dgn masalahnye yg banyak...aih pening lah. series aku memang mengharap kan luck yg banyak kerja nie. biar lah tak dapat awek janji dapat kerja...hahahahha

  • So ni je la update aku terbaru. nanti update lagi...bubye..huhuh

0 comments: