Sunday, December 19, 2010

2010 burst!

Salam,

Its been a long i didn't write in my blog (cewah), mengenang kan keja banyak nak mampus nie...Dan kita akan tinggal kan tahun 2010 dan akan menjejak kaki ke tahun 2011.

Owh Actually aku dah tak keja kat TNBek di Uniten lagi, dan skang aku dah kat TNBek Kluang. new job, new grade, and new environment. Terima kasih kat Allah s.w.t yang telah memberikan aku rezeki yang tak terhingga ini.

Banyak memori yang disimpan untuk tahun 2010, first thing adalah experience aku keja di area2 KL bersama kawan DNIM, kena kejar anjing dan aku ade guardian angel nama prof, main bedminton pastu kutuk2 orang, hahaha indah sungguh. Dan survive di KL bersama rakan2 belajar. dan kekadang gua rindu gak nak lepak kat sana. tapi rezeki di tangan Allah s.w.t. dapat balik kampung kan, sambar je la...

then aku lihat pada tahun 2010, banyak perubahan yang berlaku kat diri aku dan kawan aku yang boleh buatkan diri aku shock. Bila jumpa member2 lama yang sebaya dah beranak pinak, dan terpikir sejenak, pegh gua dah tua ke?. dan ada juga hasutan2 berhaluan kiri yang menghasut aku untuk kawen ( mael ang kawen jek la, ang keja ada, keta ada, tingal carik rumah ja, ape lagi ang nak?--> contoh2 ayat hasutan). nak kawen jadah ape calon pun takde. hahahah tapi aku tak pikir lagi benda2 cenggini. malas la amek port..korang nak kawen kawen la dulu. seres aku takleh nak amek lagi tanggungjawab macam tuh dan rsa takut lite-lite.

then talk a bout work, study. aku cam nak plan untuk further study kot dalam bulan 6. rasanye plan amek OUM. sebab senang, tapi tak tau la jadi ke tak. dan kerja skang pun tersangat la ok. Kena ngan ape yang aku belajar sekang, dan yang penting tak kena kejar anjing.


So tuh jek la. aku nak lunch! bye!

0 comments: